Diadermine Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyicisi

 Merhaba herkese,başlığa kanmayın hiç aslında makyaj temizlemeyicisi yazsam daha uygun olurdu da neyse ben yine doğru adını yazayım,sevgili arkadaşlarım bazı ürünler vardır hani aldığınıza bin pişman olduğunuz,gördükçe sinirlendiğiniz heh bu ürün bende aynen bu duyguları oluşturuyor.Neden mi ? Çünkü görevini yerine getirmiyor,bide suya dayanıklı makyaj dahil tüm makyaj uygulamalarını kusursuzca çıkardığını iddia etmişler ama sadece lafta kalmış.Ben ki çok ağır göz makyajı yapmam asla,ama en hafif rimel uygulamasını bile çıkaramıyor.

IMG_20141123_184409

Önce siliyorum hemde sert bi şekilde sonra dalinle yıkıyorum kesin çıkmıştır bu sefer diyorum amaaaaaaaa bide ne göreyimaynaya bi bakıyorum göz altlarım simsiyah panda gibi bakakalıyorum kendime.Tekrar siliyorum ama ertesi gün yine siyah göz altları ne yani göz makyajını çıkarmak için bin kere mi silmek gerekiyor.

IMG_20141123_184440

Bir de kirpiklere bakım yapıyormuş,bu konuda bişey diyemicem belki doğrudur çünkü kirpiklerimde hiç kopma olmuyor bu ürünle o kadar hunharca silmeme rağmen,ama asla hassas göz çevresi için uygun olduğunu düşünmüyorum,çünkü makyajı bu kadar zor çıkaran bi ürün olduğu için göz çevresinin defalarca hırpalanmasına sebep oluyor ve inanılmaz yağlı,gözlerimi yağ fıçısına sokmuş çıkarmış gibi hissediyorum kendimi.

IMG_20141123_184514

Buda çalkalanmış hali,düzünden çok hayır gördüm de bide çalkalaması kaldı sanki.Bideee inanılmaz yakıyor gözlerimi,açamıyorum resmen,tam yanması geçti diyorum bu sefer bulanık görme başlıyor,bi milyon kez açıp kapadıktan sonra normal görüntüye ulaşıyorum.Açıkçası bu ürün beni kendinden nefret ettirdi.Hakkaten baktıkça sinirleniyorum,indirimde 7 tl gibi bi fiyata almıştım sırf vitamin içeriyo ve bakım yapıyor kirpiklere yazıyor diye,bi kere daha anladım ki her yazana inanmamak lazımmış :))) 

IMG_20141123_184536

 

Benim bu ürünle ilgili yorumum bu,tekrar almayı düşünmüyorum,siz ne düşünüyosunuz var mı kullanan memnun kalan yada kalmayan?Tekrar görüşmek üzere hoşçakalın.

 

 

Bunlar da hoşunuza gidebilir...

Yorumlar

  1. melike dedi ki:

    Kesinlikle memnun kalmadim gözümde yag bezesi gibi bişey çıktı ilaç kullaniorum bu ürün yüzünden gözlerimi de yakti direkt çöpe attm görmeye bile tahammül edemiyorum sinirden artık

    1. Ben kirli fırçalarımı temizlemek için kullanıyorum artık,acil durumlarda iyi oluyor.Başka da bir işe yaramıyor hakikaten.

  2. Anonim dedi ki:

    ben aksine memnun kaldım

    1. Zevkler ve beğeniler nasıl da değişiyor kişiden kişiye

  3. Zeynep dedi ki:

    günaydınlar burdan ögrendigim ne cok sey var, cook tesekkurler faydali bilgiler icin ben yillardir neutrogena goz makyaj temizleyicisini kullaniyorum ve cok memnunum, oneririm. Bu aralar herkes Yves Rocher goz makyaj temizleyicisinden bahsediyor, elimdeki bitsin ondan denemek istiyorum, paylasmak istedim guzel gunler..

    1. guzellikhemsiresi dedi ki:

      Merhaba zeynepcim,ben teşekkür ederim asıl okuyup böyle güzel geri bildirimlerle döndüğün için,yves rocher ı bende kullanmıştım hatta instagramda anlatmıştım onu da keşke hiç değiştirmeseydim ne güzel geçinip gidiyoduk :))

  4. Serap dedi ki:

    Kullanmadım ama sizin gibi kullanıp yorum yapan bi çok bloggerın yazısını okudum gerçekten çok kötü bi ürünmüş. Diadermine ürünleri genel itibariyle çok vasat ürünler zaten. Daha önce bu markanın cilt ürünlerini kullanmıştım ve alerji yapmıştı o günden beri asla Diadermine ürünlerine yaklaşmıyorum. Yves Rocher göz makyajı temizleyicisi bu konuda oldukça başarılı.

    1. guzellikhemsiresi dedi ki:

      Güvenin için çok teşekkür ederim,ben diadermine diğer ürünlerini çok fazla kullanmadım o yüzden emin olamıyorum nasıl olduklarından ama bu ürün hakikaten vasat ötesi.